Sol och musik

Idag var det sista dagen på Aqua blå..
Det avslutades med en grym spelning av sundal rock orkester med gästartister, Wiktoria Nilsson och Peter Johansson. Helt galet bra konert! precis innan sjöng tjejgruppen voice. Min syster är med där.. hon är grym! hon har den rätta utstrålningen..
Dock har jag fått en ful bränna efter dagen..!
Sandra och jag gick till hamnkrogen efter att snackat lite med micke.
Jag åt en sjukt god hamburgerliknande sak fast med sallad och räkröra i.. riktigt gott!
nu ska jag smörja in mina brända delar av kroppen..
/R

     
Voice sjunger syster står som två         Wiktoria och Peter                                     Sandra på hamnkrogen
från höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback