Skolan slut!

Nu är skolan slut! Åkte till Lysekil igår och kom hem idag.
Igår hade vi utvärdering, vi frågades ut av alla och fick sitta på en stol i mitten, ja trodde nästan ja skulle dö. Sådanna situationer tycker jag inte om! som tur var fick jag bra och lätta frågor.. hehe Vi kollade på Sverige-Grekland på storbildstv i församlingshemmet tillsammans var vi ca 55 personer.. vilken stämning och vilken match! så sjukt bra!
Idag har vi vart ute med båten Harry på havet och fått se lite av kusten och det blåste fruktansvärt mycket! på vägen hem åkte vi på mer öppet hav och vågorna var inte dåliga! det blev blött och man var änna lite skraj! sen gick vi till vårt café där vi lunchade i två veckor på vår introduktionskursI augusti 07. sen blev det kramring och resa hem.
Klara och jag stannade till på torp köpcentrum och inhandlade studentpresenter och ett par skor! underbart nu har man ett par skor som man kan gå lite längre i utan att få skoskav och så vidare..
Sen åkte vi direkt och tittade på de vackra studenterna som skulel på bal! suck, det var två år sen man själv var på den roliga tillställningen! jag ska bli känd eller liknande så man kan få gå på lite sånt där kul ;)
/R
     
Klara och jag på bogserbåten Harry     Kristin jag och Helena                             Drömmer om sommarstuga på kusten

  
Elin med sin Kavaljer                               Christoffer snygg som få i sin vita kostym!
Blev bara två kort från balen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback