Lysekil!

Har precis kommit hem från Lysekil.
Så sjuukt bra och kul! Sandra hämta mig direkt efter jobbet vidare ut till Lysekil.
Det var avslutningsmöte av konferansen som vart där.. (som jag gääärna hade velat vart med på).
Mötet var så grymt bra! sen var det lite party i parken.. ett grymt bra drama, så starkt! lite lovsång och umgänge..
Träffade Helena också! saknar dig tjejen!
Vi åkte upp till XP och hjälpte till att packa ut i bilarna så åkte vi mot färjan.. Samuel åkte med mig och Sandra på tillbaka vägen.. han var väl inte så glad att vi tog färjan som vi fick vänta på i 30 minuter! men skoj hade vi må jag säga! Jag pratade innan jag tänkte X antal gånger också.. hör väl kanske inte till vanligheterna helt haha.
Samuel ville helst få tyst på mig genom att slänga mig i havet.. (han tog dock i lite väl mycket!)
trött var han också efter konferansen så han tyckte nog det var skönt att komma hem!
Tack för att du ville åka Sandra!
Det var en sjukt rolig kväll =D
/R
  
Sandra och Samuel i väntan på färjan

Kommentarer
Postat av: Helena

aww, saknar dig också! :)

2008-06-29 @ 19:42:23
Postat av: sandy

såklart jag ville åka! allt för dig :)

det var grymt roligt!

2008-07-28 @ 02:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback