Hemväg!

Sitter nu i bilen och har precis lämnat Sala efter att ha tankat.. Vi har haft en kanon helg i Tärnsjö!
I går var vi hos familjen Segelsbo och fortsatte att fira..
Det blev mer god mat och tårta (dock itne lika mycket som dagen innan, turligt nog kanske). Farmor och farfar hade gjort en tipspromenad för barn och barnbarnen med respektive. Pappa vann! han hade 10 av 12 rätt.. och jag 8 av 12! rätt stolt.. hehe
Vi badade i vår kusinernas helt underbara Jacuzzi, 38 grader varmt vatten och bubbel. Det blev även bad i den större poolen. 4 personer fick bada med kläderna på hehe. Gunno blev själv islängd när han kastat i Ida och sen Ann och Lina som hade knuffat i Gunno. Vilken underbar syn!
Senare på kvällen åkte vi till Våla och övade med Christer eftersom vi skulle ha lovsången dagen efter (idag).
Det var frisörsalong hemma hos Segelsbo. Kusin Lina klippte för fullt. Riktigt skönt att få tunna ur håret måste jag säga. är mycket nöjd =)
Idag har vi vart på Älvåsa och haft gudtjänst gick kanon att sjunga och predikan var gyyymt bra!

"Den som törstar kom och drick"

Det var en ganska mycket mygg där ute kan jag säga.. fick några när jag stod och sjöng. ILLA, benet kommer säkert svullna upp lite till p.g.a det..
Men nu är vi på väg hem...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback