Ledig helg!!

Jag är ledig tre dagar i rad nu! såå grymt skönt.
Idag har jag syster och hennes pojkvän klippt gräset i kyrkan och plockat upp skräp utanför.. efter två timmars slit i solen träffade jag Klara och vi uträttade lite ärenden på stan.. så nu är det bara att vänta tills nästa vecka innan vi kan slutföra det vi håller på med.. kan dock inte avslöja något..
Nu kommer snart mamma och pappa, ska förlja med dem till stugan och bara slappa innan det tas tag i saker igen.. men ska bli skönt att itne behöva tänka på nååågot annat nu..
Fick en rolig för tidig 21 års present igår av Alfrida. Jag höll på att skratta ihjäl mig.. (och de andra också)
Jag kallas/kallades räkan kan jag säga till en början..
och jag fick ett sånt där änglaspel som man tänder på jul och när man tänder ljuset börjar änglarna snurra.. (vet itne om ni förstår men försöker så gott jag kan =P)
men istället för änglar så var det räkor som snurrade runt! det var lite fyndigt =D haha
Ha en fortsatt härlig solig dag!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback