God morgon världen!

Jag har suttit ute på min underbara balkong och ätit frukost tagit en lugn och skön takt och bara njutit.. har även läst lite ur Marian Keyes bok Tankar från sängkanten. så bra! (än så länge).

Jag kom på att jag glömde säga vilken tid syster min ska tävla idag! Det är klockan 15.00 då får ni sätta på P4 Live, radio väst!!

Jag fick en fråga häromdagen om jag hade något filmtips. Måste säga att jag inte är någon filmtittare direkt. Det är väl kul ibland men så osocialt. Men jag såg en ganska nyligen What's happen in Vegas. Den tyckte jag var lite rolig. Sen finns det faktiskt tre stycken nu som jag skulle vilja se som nog är skitbra, och jag har hört att alla tre ska vara riktigt bra, många har sagt till mig att jag måste se dem.

1. Mamma Mia
2. Narnia, Prins Caspian
3. Sex and the City

Sen vill jag även tipsa om Arn!! där får man se en riktigt bra och vacker svensk film. Tänk vilken natur vi har i väst sverige..

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback