Överskottsenergi?

Jag må säga att det är nog inte så många som har en äktenskapsmäklare till chef.. Det har jag.. till viss del i alla fall.. haha men så go hon är!
Dagen på jobbet har vart fantastiskt rolig, jag vet inte hur mycket jag har skrattat tillsammans med den andra personalen.. Helt otroligt roligt.. och vad har vi skrattat åt? Inget speciellt vad jag vet.. roliga saker i allmännhet skulle jag tro.. Jag har nog vart lite övertrött också för jag har inte kunnat stå stilla mycket. Har känts som om jag kunde springa ett maratonlopp, eller något roligare som att springa/busa av sig.. Sånt humör har jag vart på, och då är det ingen som går säker.. haha ;)
Nu ska jag strax vidare till lyktan för att jobba.. sista kvällen för i år, det blir lite ledighet över jul från kvällsaktiviteterna. Det är inte fel det, trots att jag trivs med det jag gör..
hoppas att ni alla får en fantastisk kväll!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback