Överlycklig

Tack Hanna! Vad glad jag blev av din kommentar =)

Efter jobbet tog jag bussen till Överby, eller strax utanför. Fick intstruktioner om att jag slapp ta bussen till till torget för att byta. Kunde ju gå av vid stora vägen och gå den sista biten eftersom det går en Cykelväg till köpcentret. Riktigt smart, så tack! Då sparade jag in den tiden.. Fick tag i två julklappar.. får se när jag får tid att införskaffa de andra..

Idag är jag väldigt glad.. ännu gladare än vanligt.. hehe.. Trots att jag för första gången visade att jag var grymt upprörd på jobbet. Det är inte ofta det kommer fram men idag blev jag det och visade det. Men mycket berodde på att jag var stressad också.. Det är oftast då jag inte kan hålla igen utan då blir det lite irriterat när jag pratar.. ooops. Men det ska i alla fall tas upp på nästa möte, vilket är bra.. för man kan inte stressa sönder på jobbet...
nu är det snart helg igen.. och det är lucia! Hur galet är itne det? och vad ska man göra på den dagen? är ju van vid att lussa, men det blir det inte.. Kan väl inte stanna inne hela dagen??
/R

Min väg mot köpcentret i en vacker vintermiljö

Kommentarer
Postat av: Debban

,..ÅÅ jätte fina iaf. hinner ej sy, måste ju plugga. Men men..får leta vidare. tach iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback