Mellandagsrea, vem uppfann det!?

Att åka till överby första dagen på mellandagsrean är heeeelt galet!
Det var så mycket folk, och inte var det lätt att hitta en parkeringsplats heller.. Jag skulle ha tag i en kappa hadet jag tänkt mig. Detta var då inte lätt, framför allt inte när man har bestämt hur den ska se ut. (kräsen? I know..) Det blev ingen kappa orkade kanske inte riktigt att anstränga mig till det yttersta heller eftersom det var massa folk långa köer till omklädningsrum och kassorna.. så jag får någ försöka ge mig  ut en annan dag. Något som jag däremot inhalndlade var ett par skor till jobbet, fake crocks. Orka lägga ut en massa penga rpå ett par skor som man kanske bara får användning av i tre månader till... Sen blev det massa mat för att fylla frysen och kylen, nu kan man få njuta lite.. =)

Sandra och ja har haft en girlylicious kväll med matlagning och Mamma Mia. Riktigt tjejmys. Blev även ost och kex, äppledryck med hallon och persika med ciderkaraktär i martiniglas.. måste försöka spä på lyxen lite.. haha
Hon ska sova över här inatt och hon hälsar. Sov så gott!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback