Julstämning?

Sitter och funderar lite över julklappar.. och lyssnar på vårt luciatåg i estet när jag var lucia. oj vad förkyld jag var.. (försöker få lite julstämning). I alla fall, lyssnar ju på rix varje morgon och dom tror att årets julklapp är en internetradio. Men det har man inte råd till alla och inte så kul att ge bort heller.. framförallt inte till ens farföräldrar som inte har någon dator, lite onödigt. I alla fall funderar på vad man ska hitta på.. jag ska ge mig ut på torsdag och få inspiration tänkte jag..
Imorgon är det bara två veckor kvar till julafton.. om tre veckor är det 2009.. Går det inte galet fort!?
Nu bär det ganska snart av till kyrkan för att jobba på ungdomsgården..
Var rädda om er nu i julruschen!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback