Julafton

God Jul vill jag först och främst önska er!

Tänk att julafton kan gå förbi så pass snabbt.. mycket stress och förberedelser och så är det över.. Samtidigt har min julafton varit lång fast inte jobbigt lång, utan på ett bra sätt. Var hos morföräldrarna innan 10 i morse.. (vaknade 7.15 och började göra mig i ordning för dagen). Det blev 2 julbord och 3 julklappsutdelningar. Det blir så när inte alla är samlade på en gång.. Men jag, mamma och pappa och morföräldrarna var på plats hela dagen. Vi mös även framför kalla anka klockan 3, denna årliga tradition får man ju inte rubba på!
Jag är så tacksam för allt jag fått idag, och min nyårsklänning blev så galet snygg. Tack mamma! Det kommer även bli ganska mycket tv-tittande.. ;)
Det bar vidare till kyrkan klockan 22 för att öva och ställa ljud inför midnattsmässan. familjen -mamma + johan sjöng en julsång. Det var lite spännande bara för jag såg nämligen inte texten. Men det gick ändå väldigt bra trots dålig syn..
Tack för en riktigt underbar julafton!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback