Jordbävning?

Om jag en dag skulle komma in i köket och porslinet låg kraschat på golvet skulle jag inte bli förvånad.. Elektrikerna och byggarna har bankat och sågat och jag vet inte vad i det gamla personalrummet som ligger vägg i vägg med mitt kök och det har verkligen skallrat och skakat.. Man skulle kunna tro att det var en andra jordbävning, som den i skåne. Fast en ännu större.. Nu är det bara en arbetsdag kvar och sen 5 dagar ledigt.. undrar vad som kommer hittas på under dessa dagar..

Grattis Emma till bebisen! =)

When I see you smile

Nu ska jag strax åka till kyrkan och öva dans inför juldagen och öva med musikerna och syster som ska sjunga.. Sen behöver jag kanske öva på sången som vi ska sjunga på julaftons kväll... Kan va en fördel om stämman sitter som den ska haha...
/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK!!

2008-12-22 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback