FÖRLÅT

Jag ber om ursäkt att jag inte har skrivit på flera dagar.. Det blir tyvärr så när man inte är hemma något utan bara ute och gör saker hela tiden.. Denna vecka har vart helt otroligt fylld av saker att göra.
I tisdags, hör och häpna, sydde jag ett par gardiner innan jag åkte iväg och jobbade på ungdomsgården lyktan. Jag är faktiskt riktigt stolt. Sydde på en gammal maskin som är säkert 30 år, minst! Och mamma skeptisker som hon är (men älskar henne ändå) trodde det skulle bli väldigt svårt att sy i så tunnt tyg som jag valde, men icke! Det jobbigaste var att nåla.. Igår åkte jag och Linda ut till godisgrottan och köpte in ett lager till Lyktan som verkligen behövde påfyllning. Åh va roligt det var att gå runt bland hyllor fulla av godis och bara plocka ut det man vill ha, och gott luktade det också! Sedan tog jag bussen till Ingrid och Thomas och var på möte, ett affärsmöte kanske man kan kalla det. Riktigt kul måste jag säga, svin trött men roligt och peppande.. Och på Lördag ska jag stå på scen och prata. JAG PRATA!!! Jag får ont i magen så fort jag tänker på det. Det är visserligen bara ca 1 minut men jag kommer få en backout är jag rädd för. Och tänk om man får en fråga man inte kan svara på, det är ju pinsamt.. Men utmaningar gör att man växer, jag vill växa!
FIck lite mer kontakt med elektrikerna idag när jag satt och pratade med dom två i personalrummet. De var glada över att få smaka på tårtan vi fick igår och jag hade lunch. Haha väldigt sköna grabbar..
Men nu är det sovdags..
/R
  
Mina nya gardiner                                      Äntligen! Nu har jag min lyxfoundation

Kommentarer
Postat av: Emma H

ÄNTLIGEN....ett nytt inlägg. Jag har väntat hela veckan ju. Jag som bara går hemma och drar och lusläser alla bloggar jag kan. Ingen bebis än förstår du så det börjar bli lite långtråkigt nu. Snygga gardinerna blev. Ha det toppen. KRAM Den gravida

2008-12-05 @ 10:34:21
Postat av: Debbie

ÅÅ verkligen fina gardiner, sånna skulle jag vilja ha i vårt vardagsrum! var har du köpt de ?+ Kram debbie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback