Fika

Tog bussen till stan efter jobbet och mötte upp sandra på Bokia.. Jag har vart på jakt efter en bok av Sophie Kinsella men icke! Den var slutsåld så ska beställa den nu istället.. Det blir ju faktiskt billigare.. ingen frakt heller.. Eftersom jag har tappat min ena vante fick det inhandlas ett par nya varma vantar. Jag kan ju inte gå runt med två olika, som dessutom är fingervante respektive tumvante.. Så då var jag varm om händerna när jag tog mig hem..
Sen gick vi till Nordfelts och tog en fika satt och pratade och kollade oss lite runt omkring, det var många gamla gymnasieelever som är hemma på julledigt.. trevligt att se gamla ansikten..
Innan jag nu ska sova ska jag läsa lite i min nya bok och förhoppningsvis är den MYCKET bättre än den andra..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback