Dan före doppardan

Nu är jag så trött att när jag sitter i soffan och tittar så går ögonen i kors på mig.. Efter dagens insats på jobbet körde Helen mig hem och jag tog min bil, hämtade Sandra, tankade och körde mot Överby. Det var inte alls så mycket folk ute som jag trodde det skulle vara.. Skönt var väl det.. Vi gick där från halv 5 till halv 8 och kollade provade klänningar och skor, och jag letade även de sista julklapparna. 19.40 satt vi på Max, riktigt hungriga och trötta efter vår shoppingtur.. Det blev en riktigt trevlig eftermiddag/kväll. Jag kom hem med tre par nya skor två högklackade (aldrig haft så höga klackar i hela mitt liv, I'm loooving it!) Ett par stövlar och ett par pumps och ett par platta lätta ballerina.. Sen köpte jag min tröja som jag gått och suktat efter.. lila och svart.. svart spets utanpå, me like alot!
Sen jag kom hem har jag fått slå in de sista julklapparna, det är bara en kvar men den kan jag inte ta ikväll, annars är risken att det smälter.... Jag ska krypa till kojs nu för familjen hämtar mig tidigt imorrn.. 9.15..
God natt och en riktigt God Jul önskar jag er!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback