Shopping

Jag gjorde sista dagen på huvudnäs idag.. gött nu är det över! nu väntar bara MIN skola.. PANIK! usch ja vet inte om jag vågar.. men det kommer nog inte vara så farligt när man väl kommer dit..
Efter jobbet cyklade jag hem som en dåre och tog sen korta snabba steg mot busshållsplatsen vid vattenpalatset och tog bussen därifrån mot överby! På bussen väntade Sandra.. nu blir det shopping!
Jag köpte en mycket fin present till pappa (tyckte jag i alla fall) han fyller förresten år idag, grattis till far min!! sen inhandlade jag en väska mycket bra nu till skolan.. man måste ju få plats med böckerna.. en kjol och en tröja.. sen fyllde jag kylen lite.. härligt med färsk frukt och grönsaker.. =)
men nu ska jag snart sova och ladda för imorrn...
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback