Kalasande!

Var i kyrkan idag... Johan hade en underbar predikan.. våga... satsa..
Träffade min kära KLARA!! hon är hemma från örebro nu i veckan.. usch va ja komemr sakna henne. tur är så finns det ju tåg och sånt.. haha satt och pratade med lite folk på fikat efter mötet, mysigt..
Min familj åkte precis dom har vart här på fika kalas.. (ett mycket försenat sådant..)
Fick böcker  (en shopoholic serien av sophie kinsella och en av Liza Marklund) och pengar till en skrivare av mina föräldrar och fick även en söt liten kruka med växt av min pappa. Det roliga är att jag fick en likadan (fast annan figur på krukan) av mormor och morfar HAHA! så nu är krukorna kompisar.. en nyckelpiga och mus (därför dom är kompisar) av syster och hennes pojk fick jag ett 7-ämnes block perfekt nu när man ska börja plugga =D och fick även en röd-rosa basker/mössa.. =)

Sen har jag även borrat hål för hantagen i garderobsdörrarna och spacklat badrums tröskeln som sen ska vitmålas...
nu sitter jag och myser framför teven och film i min mysiga robe....
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback