Kalajs!

Kom ganska nyss hem från kalas i pingst för robert, david och christoffer och ett flytt farväl av Linus som ska till mariannelund en termin..
Det var riktigt najs, god mat och härliga människor att umgås och prata med.. tycker om dom! Det är så härligt man skrattar galet mycket i det gänget.. =)
Jag kunde dock inte stanna så länge eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorrn.. jobbar dock bara till 13.30.. perfekt! =D Riktigt läskigt att cykla genom/i Vänersborg när man ska hem.. inget lyse på cykel (har jag inte haft den jag var 12 år). Inte för att det är långt.. tar ju bara 5 minuter men ÄNDÅ! creepy..
Har även jobbat dag två av fyra på huvudnäs.. det gick bra i dag med och jobbade över 1,5 timma.. man har allt härliga arbetskamrater där..
Nä nu blir det sängen för min del! Jag ska ju cykla på en dåligt pumpad cykel till Vargön imorrn så..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback