haft en bakdag..

jag vaknade 9 imorse.. har inte kunnat sova något längre på mornarna på länge..
 Jag cyklade i alla fall till hemköp, upptäckte att jag hade glömt köpa pärlsocker, självklart var det ju slut där så jag fick cykla till kvantum istället.. När jag kom hem satte jag igång och bakade bullar.. första gången i hela mitt liv som jag bakade glutenfria bullar.. bakade självklart vanliga också, men det är ju bra att kunna bjuda mor min på något när hon hälsar på =)
efter att ha bakat i x antal timmar var jag gött trött.. så nu har jag bara slappat.. ska snart ta cykeln och cykla mot vargön i detta hemska regnväder.. ledningsträff med lyktan ikväll..
Det ringde från macken idag också! jag har fått tillbaka mina pengar!! =) underbart..

Jag råkade även beställa lite smått och gott.... hehe fast jag har ju tänkt göra det i över ett år så nu slog jag till.... =D

/R


Mm färska varma bullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback