Församlings helg på sundsvik!

Åh det har vart helt galet skönt!
Pappa och jag åkte ut i fredags, det var fint väder men lite kyligt. Lördagen var riktigt skön, strålande sol heela dagen. Det har vart lugnt och man har kunnat slappa och umgås. Linda och jag var ute i skogen och plockade svamp också, det var itne länge vi var ute men hittade kanske drygt 1 hg var.. så ska snart gå och göra mig en svampsmörgås.. =) dock upptäckte jag nu att jag hade fått en fästing, hoppas jag fick bort hela.. =S
Kvällsmötena var helt grymt sköna också.. så härlig stämning..
Man äter väldigt mycket/ofta när man är ute så här också, och idag blev det galet mycket.. åkte från sundsvik efter att ha ätit middag och effterrätt, sen lämnade vi husvagnen vid stugan.. då skulle mormor och morfar med vänner fika så dom ställde fram till oss med (och jag antar att en del av er vet att mor/far föräldrar inte bara ställer bra EN sorts kaka.. nej det ska vara en massa sorter och de tär ju ofint att säga nej till den äldre generationen) så vi åkte därifrån mätta på kakor och kaffe.. Sen åkte vi till Emils föräldrar för att hämta syster och hund där tänkte dom också bjuda på en kopp kaffe.. men då tackade vi nej..  det gick itne att proppa i sig mer.. men det har vart en härlig helg med mycket gemenskap..
Och grabbarna retas som vanligt, man slippar aldrig undan det där tjatet och förslagen om en blivande pojkvän.. och de driver om mina höga drömmar om hus och så.. men det är ju bara drömmar..man väljer ju inte kille efter hur man vill att framtiden ska se ut (typ en rik för att "säkra" ett stort hus) nej man tar någon man får känslor för.. men jag vet att dom säger/retas allt med glimten i ögat.. Härliga dom är =)
Nu ska jag läsa lite ekonomi...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback