fixar dag i lyan!

Idag har det vart en fixar dag.. har tagit bort lås och tapet på garderopsdörrarna och spacklat igen hålen.. de kommer så småningom bli vita och få ett snyggt handtag.. sen åkte jag med mor och far till stugan där pysslade jag med två tavlor som nu sitter uppe.. dock längtar jag tills väggarna blir vita i rummet för det var itne snyggt med beige bakgrund.. men saker och ting får ta sin tid.. kul med lite projekt även om man vill att det ska vara klart med en gång.. jag är i alla fall nöjd med tavlorna.. sen har jag även slipat och lackat trösklarna.. looks nice.. bättre än tidigare i alla fall..
Och tänk vad bra nagellackborttagningsmedel kan vara.. har även tagit bort färg från listerna med det.. himla bra grejer.. haha.. men nu blir det snart sängen.. har sången imorrn i kyrkan och önskningar om att vi ska va där nio så man får snällt ta sig dit då...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback