First day at school

Ja då var min första dag i skolan avklarad.. jag var inte så nervös faktiskt.. men är glad över att jag träffade Josefin på bussen annars hade jag nog gått till helt fel lektionssal haha! Hade min första lektion i makroekonomi också.. Och man kan väl säga att jag och största delen av klassen blev gaanska chockade när vår lärare sätter igång undervisningen...... på ENGELSKA!! yes då ska vi läsa en hel kurs på engelska.. okej jag är inte kass på engelska men jag är inte duktig sen är det ekonomi! öh en massa termer man aldrig hört tidigare.. Allt hängde man inte riktigt med på men jag kommer ju bli en stjärna på engelska kan man ju säga i alla fall.. Jag införskaffade mig även boken vi ska ha nu.. en 748 sidor tjock bok med ekonomi på engelska.. I think I will have nightmares..
Jag har fått praktisera min engelska ikväll.. Pappa hade kalas och det var även fint besök från england där.. Den tredje av de tre systrarna som var här med familj så kul att träffa dom igen.. och nästa gång måste det bli vi som hälsar på dom.. detta börjar bli lite pinsamt efter alla dessa år ju..  Pappa fick en skitsnygg tröja av mig, han blev riktigt glad.. jag tror han gilla den. Det verkade i alla fall så på honom..
Imorrn är jag ledig och då bär det av mot Sundsvik och församlingshelg!! =D
Det blir till att studera lite ekonomi nu...
/R
Denna snygga fick han av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback