Cookies!

Många tror kanske att jag itne har något liv eftersom det ser ut som att jag sitter vid datorn hela dagarna.. det stämmer delvis.. men jag har gjort en massa saker.. tvättat, bakat, städat, handlat, grejat inför plugget osv.. men jag är ju inloggad typ hela dagarna då märker man ju när/om någon skriver.. så så är det med det..

Idag har jag bakat cookies.. glutenfria sådanna.. och som smakade precis som vanliga! Stolt.. haha måste lägga ner dem i en burk bara så det itne säger schlurp och så finns det inga kvar, det vore illa!
Jag har även tvättat, och varje gång, VARJE gång är jag livrädd för att glömma nycklarna eller mobilen i tvättstugan eller torkrummet, det vore förfärligt för det skulle betyda att jag itne skulle kunna komma in i min lägenhet och då skulle ja vara tvungen att gå 6 km till vargön hem till familjen och hoppas på att eleonor skulle vara hemma eftersom hon har en av mina extra nycklar.. Så fort jag går ut ur tvättstugen kollar jag typ sjuttioelvatusen gånger om jag har nycklarna på mig eller om dom ligger kvar i tvättstugan..

Asså det är något i min lägenhet som piper lite då och då.. ibland högt och ibland lite lägre.. jag trodde det var slut på batteri i brandvarnaren.. men nja jag vet itne om det är det ändå.. GÖTT irriterande kan jag ju meddela..

/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback