ÄNTLIGEN!!

ÅHH blev så himla glad idag! mitt paket kom på posten från elite ladies.. så jag gick till kvantum och hämtade ut mitt paket.. gick hem och provade det med en gång.. en snygg bh och ett nattlinne och en matchande robe.. (självklart i rosa!!) såå mysigt.. har min fina robe på mig nu.. känner mig va säger man.. exklusiv kanske?? eller nåt.. dock hade inte nattlinnet så snygg passform.. men mor min är händig med symaskinen så hon ska hjälpa mig så det blir perfekt ;)

Har precis kommit hem från familjens hus där det har vart finbesök från england.. denna underbara familjen fernandez.. denna gången hade maken med sin syster och med sin familj.. det var så oerhört trevligt.. jag var som alltid sjukt nervös eftersom jag avskyr att prata engelska eftersom jag tror att jag är så kass på det.. men så bra som idag har jag nog aldrig pratat.. dom tyckte jag och syster skulle blir översättare.. HAHA kanske inte så bra men ändå..

Jag har förövrigt såå bra tips om musik!! Lyssnar på två album nu dygnet runt..
Den ena är Miss Li Late night heartbroken blues Fick skivan på posten igår och den är så sinnes bra! Man blir bara så glad och bara dansar runt i hela lägenheten.. ÄLSKAR DEN!
Sen har vi Kirk Franklins senaste platta The fight of my life Oh my gosch!!! Den är helt sinnes bra den med.. sicken kille! Enjoy...


Be still and know I am God

/R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss Li Late night heartbroken blues.... ÄGER FETT JU!

2008-08-17 @ 17:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback