Torsdag

Jag kom precis hem från lägerplanering! Jag hoppas innerligt att jag kan åka med! sommarschema kom kom kom..
Hade mysigt dagledigfika med några av våra goa pensionärer i kyrkan.. dom kan baka! och dom älskar verkligen barn/ungdommar... vilken glädje det är att vara tillsammans med dem =) Brukar ni itne vara med äldre så kan jag rekomendera att spendera lite tid med dem, MYCKET att lära..

Jag hittade ett spännande tyg idag som jag tänkte sy en klänning av.. får se hur det går med denna konstruktion...
nu är ja toktrött så det blir strax sängen för mig..

Godnatt
love /R

Kommentarer
Postat av: Alfrida

Tja! Värsta grejen du har då.. datanörd :P Kul att få läsa om vad du har för dig :) Jag ska oxå sy en klänning :) som jag ska ha på daniels och Marias bröllop! Om den blir fin.. Gilla du Björn i onsdags lr? Han är gött barnslg.. vem kom på det staffet.. borsta tänderna och dricka juice.. det sa jag komma ihåg :P gött äckligt! Allt väl med dig annars då? Nu ska jag gå ut och gå i solen! Ha det gott! Massa Kramar

2008-04-11 @ 11:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback