Våga stå för sina åsikter

Det har vart en spännande dag idag på jobbet.
under min låånga håltimma satt vi några i lärar rummet och pratade... Tro, livsfrågor, rätt och fel..
Det var och är jobbigt men det är så intressant. Det är kul att få höra vad andra tycker och tror, det är kul att få respons och mot frågor.. som sagt det är jobbigt men det är samtidigt roligt.. man växer..
Vad är det för mening med tankar och så om man inte får dela med sig?
Man måste respektera allas åsikter även om du inte tycker som mig så måste jag respektera det. Hur bra blir det annars om man inte gör det?
hmm mina ord börjar ta slut nu... får bli så för den här gången..


Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se där, där var en till som bloggar här ju! Keep it going, och det kommer alltid mera ord serru.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback