längtan

Jag kan inte riktigt förstå det som håller på att hända.. under tre veckors tid har saker bara pekat på varandra och pusslats ihop.. saker och ting faller på plats, jag börjar förstå mer, andra börjar förstå mer och det är inte bara JAG som känner at det är saker på gång.. det kommer bli en grymt bra sommar/höst.. det komemr hända mycket.. jag är säker på det!

100% till jesus

Jag skäms inte längre för saker jag gjort, inte heller för att prata om att jag har en tro..
Jag står för det! För jag har funnit kärleken, den gränslösa kärleken.. jag hoppas att alla kan få göra det en dag..
"Vi går tillsammans, vägen är inte rak, men vi går tillsammans"
Jag vill börja med mina ideér med en gång mina tankar.. men jag vet inte vart jag ska börja..

Jag längtar efter att se förändring

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback