Börja förstå

De senaste två½ veckorna har verkligen vart helt förändrade.. vad otroligt mycket mer jag förstår..! det är helt galet egentligen om man tänker efter.. Jag är glad.. =) Konstigt att det ska behöva ta sån tid att inse det.. wow jag förstår saker som jag inteförstått eller ens fattat sen vad jag kan minnas 7 år tillbaka.. visst det har gått halvt upp och ner.. det gör det ju alltid men jag kan inte minnas att det varit så starkt på 7 år.. det har trappats ner under 7 år och jag har tappat bort mig själv om min tro.. mest min tro.. jag har byggt upp mig själv under åren som gått men inte riktigt fattat vad som hänt.. JAG HAR FÅTT MITT LIV TILLBAKA!! =D
Så mycket som jag insett på bara dessa veckorna.. jag har tänkt mycket.. ja tänker fortfarande mycket.. och jag är glad! visst det finns fortfarande saker som är jobbiga det kommer man aaaldrig komma undan.. men vad mycket lättare det känns när man känner att man är på rätt väg igen.. =) TACK!

Din kärlek är gränslös! tack för att du älskar mig. tack för att du älskar alla i min omgivning.. tack för att du är så stor!


With all my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback