You make me smile

Helgen har verkligen vart hur skön som helst.. jag har fått gjort ganska mycket men ändå tagit det väldigt lugnt.. uppvilad och fräsch, kanon!

Arbetsveckan började också riktigt bra. Det har vart relativt lugnt och jag har fått gjort lite av det som kommer komma på veckans lektioner. känns också riktigt bra.. lugnt och skönt.

Det börjar också bli bättre och bättre här i lägenheten.. hinns en del jag vill ändra på och ska fixa till. Ge det bara lite tid så kommer det.

På något sätt känns det för tillfälligt väldigt enkelt. Livet flyter på.. Det känns härligt. Jag trivs..

Det finns dom där små sakerna också som gör det ännu härligare.. små saker som man får höra, som lyfter upp en.. ett leende.. en gest.. Det är dom där sakerna som gör det ännu bättre att det känns som om man lyfter. Eller hur ska man säga? jo men något sånt =)

Nej nu ska jag ta mig en lite promenad innan det börjar regna.. vore olyckligt..

With love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback