Sarah Jessica Parker

Jag har tittat på x antal avsnitt på ett av mina favoritserier.. Sex and the city. Seriöst det är så grymt bra! Jag skulle vilja va och se ut som Sarah Jessica Parker.. Spelar ju ingen roll va hon har på sig eller hur hon har håret så är hon jämt snygg, då menar jag jämt.. Hon är verkligen grym.



Vilken helg.. den har varit avslappnande men ändå inte.. har träffat vänner.. men johan ja är faktiskt besviken.. du sa att du skulle ringa.. åsså kommer du inte ens ihåg att du pratat med mig =o men men ja hoppas vi kan ta det nästa gång du kommer hem! ;)
åh vilken middag jag åt idag, tack Nathalie! nästa gång får ja bjuda dig =) va himelskt gott!

Nu börjar en ny arbetsvecka och jag har vart lat i helgen.. tur att morgondagen har mycket hål så man kan sitta då och planera.
usch ja somnar snart.. Säger nu godnatt till Sverige!

Love Rebecka


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser bättre ut än henne:)

2007-05-13 @ 13:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback