Du och jag

Vilken helg!
Det har verklinge vart roligt.. nyttiga samtal Tack så jätte mycket! både emelie anna och nathalie! älskar att prata framför allt när det leder till bättre saker och man börjar tänka lite mer.. inbland kan det vara dåligt att tänka för mycket men den här gången var/är det bra. så TACK!

kul att pröva på sina vingar ibland.. jag känner mig vacker.. så himla mycket som hänt fast ändå inget på samma gång.

Jag känner mig:
vuxnare
starkare
mer framåt
mer pratig
...........

Så himla glad!
kan inte beskriva..

har nu bott ensam i en vecka oxå.. så skönt är hemma för tillfället för jag har inte fått något internet en! gött segt.. men det är verkligen hur skönt som helst! =) nära till allt och bara ta hand om sig själv och får gjort sånna saker som jag behöver få gjort osv.. älskar det =)

så himla stort TACK! till allt och alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback