länge

Nu var det för längesen jag skrev känner jag..
mycket har hänt.. eller inte hänt det beror på hur man ser det.. inget som jag ska gå in på..
men jag kan i alla fall säga att jag lärt mig ett och annat.

Just nu eller sen i torsdags har jag bott hemma hos mor och far. i lördags blev jag sjuk och är fortfarande sjuk. ICKE roligt. det är sommar ute och jag är inne med massa feber. det är sista veckan på lärarvikariatet.. och jag kan inte vara där. aja har ja feberpå fredag tänker jag gå ändå! då är det ju ändå skolavslutning och avslutning för lärarna.. det kan jag ju int ebara missa.. vore tråkigt.. Lärarlaget vann i alla fall idag mot eleverna! GRATTIS! 4-2.. fast grymt tråkigt.. hade gärna vart med och spelat.. jag såg faktiskt fram emot det.. suck..

Hepp nu ska jag väl ta och lägga mig och försöka bli frisk.. (om det går)

Bless
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback