Alla <3 Dag

Jag hade en mardröm inatt. Det var faktiskt riktigt hemskt! Vi följde med dig hem på kaffe, sen skulle du hem till en tjej och av någon konstig anledning hakade jag på vilket inte var tänkt egentligen. det slutade med att jag sprang ut och var helt förstörd.
Jag kan bara inte hjälpa det. Hur mycket jag än vill, kan jag bara inte rå för det.

Jag fick spendera ännu ett år ensam på denna dag. Jag vet det är löjligt att jag hakar upp mig på sånt. Men jag kanske är lite löjlig av mig =S
Jag fick mig i alla fall några kramar idag på jobbet haha eller snarare påhopp kanske? Fick även höra ett och annat som piggade upp sånt är inte illa =)

Förutom jobb har min dag bestått av tv Girlydelicious älskar sånt =) jobbiga är att allt handlar om utseende och kärlek men men vad gör man inte för att tänka på det ännu mer ;) ja vet att jag inte är så smart. Men så funkar jag när man kommer till det stadiet.

Nu är det väl strax dags för sängen oxå. upp tidigt imorrn och jobba. Den värsta dagen på hela veckan är imorrn.. det går i ett! Men vad gör man inte?

Godnatt och kram på er önskar er all lycka och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback