Vilja!

Åh, Den senaste veckan har vart så sjukt grymt bra! Det har hänt så otroligt mycket i mitt liv. En massa små saker, en massa saker som hör ihop som pusslas ihop. Saker som jag har behövt höra saker som andra har behövt höra. Åh det finns så mycket jag vill göra så mycket jag vill arbeta med.. alla har med samma sak att göra. att hjälpa människor i nöd! Det finns på olika sätt man kan göra. Varför kan man inte jobba med allt? okej vissa saker kan man arbeta med samtidigt.. fast hinner man, orkar man eller blir allt bara halv bra då? jisses vad ska man göra? man måste ju kunna försörja sig också.. lyckas det? hmm åhh! Det är sinnes.. =D haha

Tack Gud att du påminner mig om mina barndoms drömmar =) Jag är så lycklig!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback