going back

Jag förstår inte vad jag gör egentligen..
Jag vet nog vad jag vill göra.. det känns på sätt och vis starkare och starkare..
men är det något som jag verkligen klarar av? jag känner mig så liten..
jag känner mig så okunnig..
Men mina planer, hur blir det med dom?
Vad ska jag göra?
Jag avskyr tankarna jag har.. eller nej det gör jag inte.. bara vissa..
Varför kan det bara inte vara lätt?!
jag vill vara 15 igen eller nej 16.. det känns som om a llt var så otroligt mycket lättare..
på sätt och vis.. det som var jobbigt då var att ja itne kunde prata, det kan jag i alla fall mer nu.. mognat på det stadiet.. men jag vill vara driven.. jag vill jobba skyddat.. jag vill tjäna.. jag vill tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback