Kittelfjäll

Jag befinner mig nu i ett otroligt vackert landskap, Kittelfjäll. Solen strålar och himlen är blå, ungdomarna och en hel del ledare är i backen och åker. Själv håller jag mig mer vilande eftersom ene förkyldning drabbade mig pangbom. Men mår väldigt mycket bättre efter största delen sömn under gårdagen.
Det är verkligen fantatiskt att befinna sig här med dessa fantastiska ungdomar. Wow, vi har haft så mycket intressanta samtal redan. Och det är verkigen ett previlegie att få leva nära dessa i en hel vecka.
Det ska bli så intressant att se hur fortsättningen följer.
Jag tror att jag ska sätta mig i solen och njuta mer, kanske med lite kurslitteratur.
Och om allt går väl kanske jag finns i backen imorgon......
And if our God is with us, then who could stop us?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback