Fynda

Jag har precis kommit tillbaka från stan och en liten shoppingtur. Ni kanske känner igen den där känslan man har när det finns en viss sak man vill ha men inte är säker på att den finns kvar eller får möjlighet till att köpa? Den pirriga lite nervösa känslan. Den hade jag idag! Var på Erikshjälpen och hoppas få köpa ett köksbord. Först fick ajg panik när jag kom dit, 20 min efter öppning och det va as mycket folk och redan långa köer i kassan. Skit va min tanke och en klumpp växte i magen. Jag gick runt nästan två timmar utan att hitta något direkt, inte ett köksbord i alla fall. Tillslut kom det ut ett bord, precis ett som jag vill ha, ett slagbord! Det kommer till hösten stå i nya lägenheten!! Dock har jag ingen bild på den än, men det kommer. Det ska slipas och målas lite så det blir ännu mer i min egen smak. Vilket klipp! och blev också några krukor och ett par vaser, en syrerik lägenhet av gröna växter ska det bli.
Om ett par timmar blir det grill med pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback