Dags att ta tag i det

Jag kom på att det kanske kan vara kul att skriva lite ibland, igen. Det kanske inte alltid kommer vara roligt att läsa, men är man intresserad av vad som händer i mitt lediga sommarliv då kanske det är kul ändå?
Jag vaknade på tok för sent idag, icke bra. Men blev glatt överraskad över solen som strålade in genom fönstret. Skulle det inte regna större delen av veckan? Jag packade ihop bibel, fee&stuart (SALT studenter, ni vet vilken bok det är), datorn och en madrass och lade mig på altanen. mm solen värmer och ger färg! Har en hel del att ta igen efter de veckor jag var inne och fick hålla mig undan för solen.
Känns riktigt skönt att få ta studierna i egen takt, utan tidspress, och kan bestämma avbrott då jag kan hitta på något annat. Måste sommaren ta slut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback