I stillhet


Tänk vad underbart det är att tillbringa ett par timmar i naturen. Jag tog mig en promenad runt kyrksjön och stannade också en bra stund i solen på bryggan. Det var lugnt och stilla, helt fantastiskt! Det kom en och annan person förbi. Fåglarna kvittrade och jagade varandra, mitt i häckningsperioden upptäckte jag. Tänk vad underbart att få uppleva fyra årstider och alla övergångar. Jag är helt fascinerad av det! Ska försöka ta vara mer på denna sköna plats, det är ju bättre att gå dit och plugga än att sitta i soffan med boken i knät.

Efter den lilla promenaden och uppskattningen av tystnaden så ska jag försöka ta tag i min tanke jag haft under flera dagar men inte gjort någonting åt. Jag är så trött på facebook! Ändå kan jag inte slita mig, varför ska jag ha koll hela tiden "ifall något händer". Nej nog med kontrollen. Kanske laddas ett och annat kort upp, men ska försöka hålla mig ifrån det under några dagar. Vill man något så kan man ju hellre använda telefon eller mail. Ja, det känns som ett bra beslut.

Kommentarer
Postat av: sandy

Heja Rebecka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback