Head like a bomb

Det är då inte lätt att försöka plugga när tankarna bara snurrar runt på andra saker. Om det då också är på engelska krävs ännu högre koncentration. Men jag ska inte ge upp, måste bara ta ett litet break och försöka samla fokuset. Tänkte att jag skulle ha kvällen ledig så man kanske kunde göra något, umgås med någon/några. Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda.
Som vanligt är mitt rum fullt av levande ljus, det är så kallt här när temperaturen går under 3grader. Men än så länge har det inte blivit så varmt. hu, får ta till filten också kanske. Man kan inte klaga på att det är omysigt i alla fall, det vill jag lova, haha.
Käraste syster ringde mig förut, hon är fin hon. Ska bli fint med jul då man äntligen får träffa henne igen. Inte lätt när man bor 85 mil från varandra. Tacka vet jag dagens sätt att kommunicera, telefon, facebook, mail..
Tänk om man bara hade kunnat skriva brev, som förr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback