Den går uppåt, den går neråt, den går runt en liten stund

Ännu en dag är över. Sitter i sängen och har släkt lampan, endast ljuset från datorn ger lite ljus i rummet och mobilen som plingar till lite då och då med ett sms.
Det har äntligen hittats en klänning till bröllopet, då kan man bocka av det från listan. Och Man har hjälpt syster (bruden) med att inhandla lite saker. Eller egentligen ville hon nog inte ha min hjälp i slutänden ändå för hon tyckte inte riktigt om mina smakråd. Men resultatet blev bra må jag säga!
Tiden på stan och allt letande efter diverse saker ledde till att jag blev tre timmar sen med fix och slip med Miriam och Simon inför lördagen vilket också resulterade i en sen kväll. Det är väl så de kommande dagarna ser ut. Vi trycker gasen i bott, nu kör vi!
Time for rest..
Tjejen jag spenderar ganska mycket tid med nu dessa dagar innan the wedding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback