Bröllopsyra!

Man blir nästan knäpp på det här. Det är inte lätt att bo tillsammans med den blivande bruden när saker ska planeras och ordnas. Men som tur är har hon varit bort några minuter idag tillsammans med pappa. Då har man ju fått gjort lite i alla fall. Jag börjar också känna bröllopsyra nu (ska man avslöja sånt här??). Inatt somnade jag inte med en gång. Anledningen var att jag låg i sängen och tittade på bröllopsklänningar. Okej, det kan vara typ 10 år kvar till det blir min tur. Men det är ändå roligt att titta lite och drömma.. Eller hur? Däremot görs inga planer. Det är ingen idé, man är ju inte ensam om att bestämma när man ska gifta sig..
Jag fasar just nu för att åka iväg. Kvällen kommer tillbringas på kommunhuset och ha en läkemedelsutbildning. 3,5 timmar kommer det ta! Men det är gjort sen i alla fall, och det kommer bära hemåt med en gång efter för att kolla på SATC 2! Därav bildhysteri på Carrie Bradshaw (SarahJessica Parker)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback