återigen..

Dagarna rullar på, dom går upp och dom går ner.. Snart är det en vecka sen man var tillbaka på skolan.. EN VECKA! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Finns mycket jag behöver ta tag i nu.. Övningen har i alla fall gått bättre med än innan lovet, klinkar lite på både pianot och gitarren lite varje dag. Och det är ju en lyx att få ha en egen gitarr på rummet numera.. Finaste julklappen!
Håller på att tvätta, sen blir det till att tag i andakten..
Tänkte på det att det är så mysigt att bo så som jag gör. Att man gör saker tillsammans som att äta frukost, laga mat, bara sitta och prata en timme för att sen bara ta 30 sekunders promenad hem till sig själv. Nästan som att bo på ett internat.. men bara nästan.. Jag tycker om att bo så här. Och att bo tillsammans med Emelie, min fina Ems.
Sen är det inte så långt till internatet heller.. Där bor det ännu fler fina människor. Jag känner mig återigen väldigt lycklig som är omgiven av så många fina människor! Det är guld värt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback