Storstan och landet

Två galet intensiva men fina dagar
Igår firade vi pappa i förskott eftersom varken syster, svåger eller jag är hemma på hans födelsedag. Det blev en heldag med familjen och en upplevelse. God frukost, musikaffär, god mat och liseberg. En riktigt riktigt härlig dag, och pappa fnissade som ett barn när han åkte olika attraktioner.
I väntan på balder!!!
Idag ledde jag mötet i kyrkan för första gången i hela mitt liv. Måste säga att jag var rätt så nervös. Men utsätter man sig inte för det så kommer man ju aldrig våga eller växa. Jag är väldigt glad att jag gjorde det!
Efter kyrkkaffe tog jag tåget till herrljunga och blev hämtad av Elsa och Jonatan!! Underbart att få träffa lite betelvänner. En fantastiskt fin dag i ett otroligt vackert eggvena. Jag skulle tro att jag kommer bo på ett litet lantligt ställe när det är dags att slå sig till ro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback