Höst dag

Åh jag har haft en helt fantastisk dag!
Tillbringade förmiddagen i korskyrkan på förmiddagsmöte, sjukt bra! John Newton är en riktigt intressant människa, mycket att lära av.. (han som skrev Amazing Grace)
Resten av dagen tillbringade jag med fam. Thompson/Grindeland. Åt god mat ute i solen i deras härliga trädgård (med fruktträd!) och tog en promenad i det fina vädret runt vattnet. Det blev en hel del motorcykelprat (från Andreas sida i alla fall). mycket skratt och sjukt skön gemenskap..
Nu smattrar höst regnet mot fönstret.. Det är nu man ska kura ner sig i en filt, tända levande ljus och en kopp the.

Kommentarer
Postat av: sandy

jag har kommit på det där med bakgrundsfärgen nu haha. det beror helt på i vilken vinkel till skärmen jag sitter! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback