dag 1 i Vargön

Då är man hemma i Vargön. Dagen har spenderats med min kära mor i Trollhättan där det har shoppats och ätits mycket god mat. Tack mamma! Vi har även pratat en heel del (Det brukar bli så när vi är igång haha) Jag gick senare på kvällen till lyktan (för er som inte vet vad det är så är det ungdomsgården i kyrkan här i Vargön). Det har renoverats i ena rummet, så galet snyggt!! Tänk vad många arbetstimmar man lagt ner på det cafét och ungdomarna som kommer och går där. Det kan jag sakna ibland.. Träffade några fina vänner. Pratade en del om hur man har det i storstan. Och jag börjar inse ett och annat. Det är skönt och bra, jag har det fantastiskt bra där jag är nu i mitt liv. Det kändes skönt att säga.. ;)
Nu är det läggdags, imorrn blir det bullbak!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback