Stockholm imorrn!!

Vilken panik jag fick förut när jag kom hem och skulle packa och göra iordning allt för min resa..
Tågbiljetterna var BORTA!!  Jag letade överallt, tillochmed i min pappersinsamling.. men ingenstans.. Dom har legat framme hela tiden men städade i fredags och orkade inte ha dom liggandes på bordet.. Så efter en timmes letande på alla möjliga konstiga ställen så hittade jag dom.. liggandes på dvd-spelaren.. Hur dum får man vara? Kära nån det var många tankar som hann rusa genom mitt huvud.. USCH! Nu är dom på rätt plats i alla fall,  plånboken..
På tisdag får ni mer än gärna be för mig eller om ni inte ber så gärna tänka på mig för då har jag sökning till folkhögskolan Betel! Tycker verkligen inte om sånna situationer.. men MÅSTE ta och våga kliva ur båte och gå på vatten.. Måste våga göra Nu måste jag nog fortsätta med grejerna så jag bli klar.. Glöm inte tisdag! =)
/R


Kommentarer
Postat av: ivar

i'll pray :)

2009-05-05 @ 00:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback