Lite tankar om framtiden

Så sitter jag här nu igen.. Åkte med pappa efter jobbet och umgicks med familjen.. mormor och morfar var också där mysigt att få träffa dom med.. Har även tittat lite på Kyutbildningar.. Gah nu har det kommit lite fler tankar.. ellerdom har funnits tidigare..  Det är då inte lätt att veta vad man vill jobba med.. eller ha för utbildning.. Mamma och jag har kommit fram till och har samma dröm, att bli lyxhustru.. Tänk vad bra.. man kan jobba ideellt och ägna sig precis åt det man vill.. mat på bordet varje dag och jag skulle bli grym på matlagning.. haha Det tråkiga är att inte ha en egen inkomst som man kan köpa gåvor eller skänka pengar från.. Drömma kan man ju alltid göra, men det brukar oftast inte bli så.. Men ska ta och tänka lite över mina tankar.. Känner att jag behöver en extra utväg om jag inte skulle komma in i stockholm till hösten.. och nu har ju tankarna satt igång på vad man mer kan söka.. spännande..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback