När man får oväntat besök

5.15 ringde det på dörren imorse!! Jag hade precis vaknat (antagligen för att det var så varmt). Fick panik och virade täcket om mig. Det ringde igen.. jag tittade ut, ingen där.. jag tittade igen såg två killar en som kom uppifrån trappan och en som stod utanför dörren.. Postluckan öppnades i dörren, någon kikade in. GAH hjärtat rusade snabbare och jag blev skakig. Tänk om det är inbrottstjuvar!! Det var min enda tanke, jag måste visa att jag är hemma.. spola i kranen, stöta till olika saker i lägenheten så det hördes att jag var där.. Det ringde igen. Jag måste ta på mig kläder i alla fall. Tittade ut genom titthålet i dörren igen.. hmm men känner inte jag igen den ena killen.. jojomän! (hade inga linser i så det var svårare att se). Jag öppnar dörren och killarna flyger upp för trappen. ROBERT! Mycket riktigt Robert och Tobias tog vägen förbi när de jobbade natt och väckte mig. TACK killar, ni skrämde livet ur mig! 
Och nu ska man iväg och bada med dessa busar innan det är dags att fara till jobbet och jobba extra..
Önskar er en fantastisk dag!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback