Besviken

Mmm vilket skit väder det var när vi åkte till trollhättan regnet öste ner.. men vi knödde in oss i ett öltält för att se våra vänner ge smakprov ur dirty dancing. MYCKET bra måste jag säga!
Passade på att sätta oss och ta en längre fika medan regnet öste, världens största kanelbulle typ och en god kopp kaffe.. Robert och jag satte betyg på mättnadskänslan efter bullen enligt honom var det en 4:a av 10 och enligt mig mättnad 7 av 10.. Det blev kallt så vi gick till pingstkyrkan för att värma oss och se om det var någon där som vi kände.. Upptäckte att det precis då skulle dra igång en gospelkonsert! WOW va bra. Vi i publiken fick vara med och dansa och sjunga, I like it a lot! Det var gött drag!!

Det var äntligen dags för oss att få se konserten vi väntat på ett bra tag, Dead by april!! Efter att ha stått utanför i ca 20 minuter kommer det poliser och säger att vi lika gärna kunde gå för dom hade flyttat in konserten och bara 150 fick plats.. Vad då besviken!!!! Man har gått och längtat och väntat och så får man inte se dom! Nae det var faktiskt väldigt tråkigt.. dålig planering kan man väl förstå att fler än 150 pers kommer för att se dom, eller??
Jaja, jag får köpa biljett och se dom i stockholm när jag flyttar dit istället.. samma helg som jag flyttar dit
mm Fika!!

mindre bra bild på gospelkören

Why do you cry? He has risen.
Why are you weeping? He's not dead.
Why do you cry? he has risen.
Why are you weeping? He's not dead.
He paid it all on that lonely highway. And his anointing I can feel. He shed his blood. For my
transgressions. And by his stripes we are healed.

Why do you cry? He has risen.
Why are you weeping? He's not dead.
So as you go through lifes journey. Don't you worry lift up your head. Don't you cry stop your weeping
He has risen He's not dead.

Don't cry 
wipe your eyes
He's not dead.

Don't weep 
He's not asleep
Je-hovah
He's not dead

Don't cry 
wipe your eyes
He's not dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback